STIRI DE LA SKODA
17.02.2021

ŠKODA Romania marcheaza aniversarea a 125 de ani de la infiintare cu un inedit proiect online de anvergura

Ziua ŠKODA. ”Discutii intre 4 roti”.
ZIUA SKODA

› Ziua ŠKODA - “Discutii intre 4 roti” reuneste invitati din cele mai diverse domenii intr-o serie neconventionala de emisiuni online, prezentate de Cabral.

› Fiecare episod al show-ului este realizat intr-un format de edutainment, cu sase invitati diferiti, care discuta si ofera informatii de la volanul modelelor din gama ŠKODA.

› ŠKODA mentine astfel focusul pe relationarea cu comunitatile apropiate marcii.

 

Bucuresti, 17 februarie 2021 - In premiera pentru peisajul auto romanesc, ŠKODA Romania marcheaza aniversarea a 125 de ani de la infiintare cu un proiect online de anvergura unui proiect de televiziune: Ziua ŠKODA - “Discutii intre 4 roti”. Sub forma unei serii inedite de emisiuni online, show-ul reuneste in fiecare episod cate sase invitati diferiti care poarta discutii si ofera informatii de la volanul modelelor ŠKODA. Cu Cabral in rol de prezentator, show-ul are formatul unei emisiuni de edutainment, ce combina in mod natural educatia cu divertismentul (entertainment). ŠKODA mentine astfel focusul pe relationarea cu comunitatile apropiate brandului, chiar si in perioada pandemiei.

 

ŠKODA Romania, importatorul numarul 1 al anului 2020 pe plan local, lanseaza o serie inedita de emisiuni online care adapteaza ingenios evenimentul anual “Ziua ŠKODA” la contextul atipic actual. Organizat sub forma unui amplu spectacol-eveniment, aceasta serie originala a fost conceputa de catre ŠKODA Romania si Roddia, agentia de comunicare a marcii, pentru a reinterpreta evenimentul anual de traditie al producatorului auto si a mentine astfel focusul pe relationarea cu comunitatile si clientii brandului, indiferent de vremurile in care traim.

 

“Anul 2020 a schimbat dramatic modul in care marcile relationeaza cu publicul, iar pe noi ne-a impins si mai mult catre inovatie. Astfel, am transformat cel mai important eveniment anual din offline, intr-un proiect online inovativ, de anvergura spectaculoaselor show-uri de televiziune, cu continut de calitate. A fost un pas firesc pe care l-am facut pentru a putea sarbatori impreuna, pentru a zambi si invata impreuna, intr-un mod sigur, sanatos si antrenant. Punem accentul pe IMPREUNA ca mod de lucru si mentinem astfel vie relatia cu publicul nostru.”, explica Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA Romania.

 

“Discutii intre 4 roti” este emisiunea marca ŠKODA care reinventeaza ideea de talk-show la o masă rotunda. Cei sase invitati prezenti in fiecare emisiune poarta discutii captivante asezati nu la masa, ci fiecare la volanul unui model din gama ŠKODA intr-un studio incapator si plin de culoare. In decurs de cinci saptamani, invitati din cele mai diverse domenii de activitate - personalitati din lumea sportului sau artisti, influenceri cunoscuti in mediul online sau jurnalisti, impreuna cu reprezentati ai ŠKODA Romania - intra in dialog cu Cabral pe o tema distincta pentru fiecare episod. Astfel, informatiile relevante despre brand si modelele din gama se intrepatrund cu informatii utile privind activitati de familie, masini electrice sau lucruri putin stiute din istoria automobilelor. In plus, Cabral mentine energia fiecarui episod la cote maxime ghidand invitatii prin cele trei sectiuni ale emisiunii, de la discutia initiala de tip talk-show, la raspunsurile neasteptate din sectiunea quiz, si pana la proba finala, in care invitatii se intrec intr-un joc creativ, mereu diferit, care incheie fiecare emisiune.

 

“Toti cei 30 de invitati ai show-ului  Discutii intre 4 roti au o legatura stransa, profesionala sau personala, cu marca ŠKODA si tin sa le multumesc inca o data tuturor si fiecaruia in parte pentru ca au acceptat sa conducem impreuna pe acest drum numit online, un mediu atat de avid de rapiditate si schimbare. Totodata, multumesc si publicului ŠKODA pentru feedbackul pozitiv si raspunsul calduros pe care l-au dat initiativei noastre, inca de la primul episod. Avem inca o dovada ca orice perioada dificila poate da nastere unor noi traditii si poate sa impinga brandurile catre noi orizonturi de creativitate si eficienta.”, conchide Patricia Zegreanu.

 

Emisiunea poate fi urmarita in fiecare zi de joi pe pagina de Facebook ŠKODA Romania - https://www.facebook.com/SKODA.ro  si pe canalul de YouTube a ŠKODA Romania - https://www.youtube.com/channel/UCJFNtZuvrLvmdKcXNxn6XvQ

Cei interesati pot gasi playlist-ul cu toate episoadele lansate pana in acest moment accesand link-ul https://www.youtube.com/watch?v=aMEIDYHfD5Q&list=PLVWARv8r0YEIdDAI82oNb3QIzBBagp_bm.